Fragt & Returnering
Danmark (med DAO)
Ordrer modtaget før kl. 15.00 i hverdagen behandles og forventes afsendt samme dag.
Forsendelsesomkostning udgør 39kr til pakkeshop og 49kr til hjemmelevering. Der tilbydes kun fri fragt til pakkeshop.
Forventet leveringstid: 1-3 hverdage. Der kan opstå længere leveringstid i perioder. (Black Week, Julen, hellig-dage mm.)
Returnering af ubrugte varer
Returnering eller ombytning af varer skal dette ske senest 14 dage efter, at du har modtaget varerne.
Såfremt du ønsker at returnere din ordre, SKAL du sende følgende på info@supersox.dk eller vedlægge det som seddel i returordren:
- Ordre-id
- Årsag til returnering
Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse.
Du kan sende din ordre retur via dette link:
https://return.coolrunner.dk/supersox/DK?lang=dk
Vi anbefaler ikke andre fragtfirmaer end vores returportal. Med vores returportal, så er du garanteret at returpakken ikke ender i en pakkeshop og vi overtager ansvaret, så snart pakken er overtaget af Bring efter indlevering.
Varen kan kun sendes direkte til adressen. Såfremt varen bliver sendt til pakkeshop, afkræves 49kr i afhentningsgebyr.
Varen skal være ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen, samt i original emballage.
Vi forbeholder os retten til, at afvise ombytning eller refundering, hvis varen ikke lever op til disse kriterier.
Såfremt der bestilles til pakkeshop og pakken returneres til os grundet manglende afhentning, vil der blive opkrævet returfragt.
Delvis returnering
Ved delvis returnering af varer, som er købt med mængderabat eller tilbud justeres rabatten i forhold til de varer, der beholdes. Hvis rabatbetingelserne ikke længere er opfyldt (fx ved returnering af 1 ud af 3 produkter), fratrækkes differencen i det refunderede beløb.
Regler for returnering og fri fragt
Ved returnering af dele af en ordre, som reducerer det samlede beløb til under grænsen for fri fragt (399 kr.), forbeholder vi os retten til at fratrække vores fragtomkostning tilsvarende den valgte fragtmetode, fra det beløb, der refunderes.
Har du ikke modtaget din pakke fra DAO?
Hvis ikke du har modtaget din pakke fra DAO, bedes du kontakte DAO over mail eller telefon. Når DAO er kontaktes, kan der tages kontakt til os med henblik på eftersøgning og evt. ny afsendelse af ordre.
Reklamationer
Alle reklamationer sendes til info@supersox.dk.
Hvis du kontakter os bedes du skrive forklarer hvordan sokkerne har været anvendt, samt sende et BILLEDE og ORDRE-ID.
Alle reklamationer vil blive besvaret inden 48 timer.